صخره نوردی در باشگاه کودک اصفهان

👈بازی‌های حرکتی یا بازی و ورزش کودک برای تقویت رابطه‌ی مغز و بدن کودکان سودمند هستند. خانه‌نشینی و ساعت‌های طولانی در خانه ماندن، فرصت بازی و حرکت کودکان را محدود می‌کند.
نداشتن تحرّک بر به‌دست آوردن مهارت‌های ذهنی لازم و رشد مغزی و بدنی کودکان تأثیر ناپسندی دارد.

هفت ایستگاه اصلی ( مهارتهای بنیادی حرکتی و خلاقیت )

این ایستگاههای بازی و ورزش کلیه نیازهای ورزشی و خلاقیت کودک را ارضا خواهد کرد و شما دیگر نیازی به ثبت نام کودک خود در کلاسهای مختلف ندارید ( شما می توانید در همین سایت با این هفت ایستگاه آشنا گردید) شامل :

👈 ایستگاه مهارت های ظریف حرکتی (خلاقیت ) : انواع ماز ,  دوز , لگو و تمرینات متنوع دست ورزی می باشد.(در کنار مربی)
👈 ایستگاه صخره نوردی : صخره نوردی یکی از مهارت های پایه حرکتی می باشد که بهتر است هر انسانی آن را در سنین  زیر هفت سال فرا بگیرد. (در کنار مربی)
👈ایستگاه دریافت و پرتاپ :انواع بازیهای توپی شامل شبیه سازی بولینگ کودک , تنیس  , بسکتبال  , والیبال , پرتاب حلقه (در کنار مربی)
👈 ایستگاه ادونچر : یک ماز بزرگ برای ایجاد هیجان و افزایش میزان آمادگی جسمانی و قدرت مسیر یابی و حفظ تعادل بهتر شامل تونل  , انواع موانع و ترامپولین  , سطح شیبدار , سرسره با شیب متفاوت
👈 ایستگاه ماسه : شامل نقاشی با ماسه و ماسه بازی جهت رعایت موارد بهداشتی  دست و پای کلیه کودکان قبل از ورود به ماسه کاملا شسته میشود و عینک  و روپوش مخصوص جهت موارد ایمنی موجود است که در صورت درخواست والدین در اختیار کودک قرار میگیرد
👈 ایستگاه پرش و تعادل : یکی از مهارت های پایه اصلی حرکتی , حرکت و پریدن در ارتفاع می باشد . این قابلیت در سنین زیر هفت سال در انسان شکل می گیرد . تمرینات پرش و تعادل نیاز به تنوع و طراحی تمرین و مربیان تخصصی دارد
👈 ایستگاه بازیهای گروهی : یکی از ایستگاه های مهم در باشگاه کودک اصفهان “ کلوپ کوچولوها ” ایستگاه بازیهای گروهی می باشد .در این ایستگاه بازیهایی شبیه به بازیهای بومی محلی ایرانی و همچنین بازیهای مدرن تر به صورت گروهی با استفاه از امکانات کافی و وافی باشگاه، و در کنار یک مربی تخصصی انجام میگیرد.

http://www.instagram.com/sofia.kidsclub

اهداف این ایستگاهها:

1⃣. تقویت ماهیچه‌‌های دست، پا و صورت.
2⃣ .تقویت مهارت‎های سوراخ کردن، پاره‌کردن، مچاله کردن و شکل کشیدن.
3⃣.تقویت تمرکز، توجه و حافظه.
4⃣ .تقویت مهارت‌های نشانه‌گیری و پرتاپ کردن.
5⃣.تقویت حافظه دیداری.
6⃣ .تقویت مهارت‌های ارتباطی.
7⃣. تقویت مهارت‌های شناختی. (ترتیب و توالی ، و درک مفهوم یک تا ده).
8⃣ .تقویت مهارت‌های کلامی
بازی‌ها و فعالیت‎ها با توجه به ارزش‌های: برنده – برنده و صلح و دوستی اجرا میشوند.

نکته: برخی والدین تصور می‌کنند که بازی های حرکتی درشت صرفاً کودک را در حرکات ورزشی توانمند می‌سازد اما این تنها بخشی از ماجرا است.

مهارت‌های حرکتی درشت خوب می‌تواند روی توانایی‌های خوب نوشتن، خوب خواندن و حتی تمرکز سر کلاس درس تأثیر بگذارد.

بازیهای گروهی باشگاه کودک

👈 تبصره:

ایستگاه های موقت و فصلی مجموعه،ایستگاه آب بازی و گاها ایستگاه طبیعت میباشد که برخی روزهای گرم تابستانها به صورت موقت برپا میگردد.

👇👇

این طرح ها  به دو صورت سانس آزاد و بسته های تخفیفی خریداری می گردد.

👈 سانس آزاد : این سانس ها ماهیتا” تفاوتی با بسته های تخفیف ندارد به غیر از دو مورد اولا” شما هزینه بیشتری می پردازید و ثانیا” کودک شما در مجموعه صاحب پرونده نخواهد بود و رسما” عضوی از مجموعه محسوب نمیشود.

👈 بسته های تخفیف : این بسته ها با تنوع بسیار گسترده متناسب با تمام سلیقه ها و میزان استفاده کودک شما طراحی گردیده است که به صورت ماهانه , فصلی , شش ماهه , هشت ماهه و در سانس های 45 دقیقه ایی , یک ساعته  و 1.5 ساعته می باشد.  تبصره : در صورت تمایل به استفاده طولانی (بیش از یک و نیم ساعت )از باشگاه میتوانید از طرح نسل شادی  یا طرح های تخفیف دار هشت ماهه استفاده نمایید که بسیار مقرون به صرفه و مفید می باشد.

🏃کلوپ کوچولوها⛹🏊 🌱
✔ کاملترین باشگاه تخصصی کودک در اصفهان

صخره نوردی کلوپ کوچولوها